16 December 2008

FOTD - A Darker Blue Look

Sorry it's another blue look! But when I was waking up this morning, I realized I've never used Shimmermoss and Blue Flame together. Well, I have, but not in this way.

What I used --
(All MAC unless specified)

Eyes -
Bare Study paint pot
Beigeing shadestick
Shimmermoss e/s
Cool Heat e/s
Blue Flame e/s
Stila Kitten & Wheat e/s
L'Oreal Lineur Intense liquid liner
Katie B powderliner
Katie B Faux Lashes mascara
Brow finisher in Wheat
Brow pencil in Spiked

Face -
Smashbox Photofinish Primer light
Dior TM in 2
Dior Skinflash in 2
Mineralized loose foundation in Medium
Mineralized blush in Nuance
MUFE HD Powder (!! love this stuff)








------

On another note, I FINALLY got my Silence and Noise Hooded Bomber Jacket from Urban Outfitters! I've been wanting it for a loong time, so when the bf had a 20% off coupon, I jumped on the chance to get it for Christmas. But they were sold out in medium!! So I ordered an xs, planning to exchange it later in-store for a medium, because the Irvine Spectrum store had like 4 mediums. Lo and behold, when I want to go exchange it, they have no more mediums! I called around the area for like 30-45 minutes, and found that the Rancho Cucamonga store had only two jackets left. Btw, while this was all going on, the store online is sold out and backordered until January 25th!! Anywho, I talked to a manager there and they helped me out and put it on hold overnight in the office. The bf and I drove up there on Sunday and picked it up! I was soo excited. Bad news is that there's a horrible rip on the arm hole......... damn. I'm sure my tailor can fix it right up. I didn't care much since you can't really tell, haha.

But I'm soooo in love! I hope you can see it in the pictures!





I'm a girl with a simple style, what can I say?? S & N bomber, grey Burberry scarf (it was freezing last night!), AA charcoal v-neck, Frankie B jeans (tapered and hemmed), some old Steve Madden pumps, and my white Gucci purse.

It's freezing here in California. I hope everyone is keeping warm!! Cuddling in bed is the best remedy, hehe. The bf is my personal heater.

P.S. I can't wait until SATURDAY! Pow Wow #2 (: WOO!

15 comments:

fuzkittie said...

Love your simple style~~

Katrina said...

Love the makeup and the outfit!!

Johanna said...

what a cute room you seem to have! Love the jacket too!!

LadyJane said...

Your room looks really nice :) The jacket's nice too - good choice. Glad you found your size after all that trouble :)

Lily said...

i loooooooove the jacket! it's super cute!

Miss Sandy said...

love your style of clothing + gotta love the gucci bag :)
i envy your long lashes :)

x

Roxy said...

damn girl you have your own tailor? lol i love the blues though i always have a thing for blues but i barely wear them out!

xppinkx said...

joey baby

gosh i your BF must love your soft pillowy lips...cuz i do!!! im super excited i'll be in cali in less that 2 days!!!AHHHHHHHHHHHHHHHH!!! have you gotten your dress from yet???i cant wait to see!

i love your jacket i got one similar!!! babe you should go to zara and get for 189!!! but again your Bf drove all over the place!...

im looking in the background is that your room...OMG it's soooo shabby sheek me loves? well were gunna have to catch up when i see you ...

xoxo

MakeupByRenRen said...

very cute! makeup and outfit!

Violet Honeybee said...

ohh i love it!! I'm going to go off and copy you.. *runs to makeup counter

angie519 said...

Cute bomber! I saw that purse on the Gucci site, on sale I think! I'd stain it so easily =( and I seem to get denim transfer on everything!

Dammit, Irvine Spectrum.. I'm craving some Yardhouse mac n cheese and chocolate souffle =(

I love shimmermoss and blue flame! You're making me wanna go out and get those colors!

imee said...

great jacket... u look so chic!

paperdollrevenge said...

Very pretty! I'll be meeting you at the pow wow so I just wanted to say hi! =)

Anonymous said...

i love your outfit. and i wanna see the rest of your room. it's so pretty from what i can see. :)

DSK said...

pretty girl, I love ur style!